Tai Chi

Afbeelding van OpenClipart-Vectors via Pixabay

Gisteravond was de vierde keer dat ik mee deed aan een les Tai Chi. Alle bewegingen en pasjes en hoe je je armen moet houden. Dat vind ik best lastig. Ook om mijn evenwicht goed te verdelen. Maar goed het is allemaal te leren 😉 Op YouTube staan genoeg filmpjes om te oefenen.

Gisterochtend kreeg ik een app-je binnen dat er brand was, waar ik met mijn vriendinnen/vrienden o.a. koffie drink, verjaardag vier, enz enz 😱

Klik hier

Het is nog maar de vraag of Brafoer in Beverwijk weer open zal gaan 🤔

Fijne “droge” dag vandaag

7 gedachten over “Tai Chi

  1. mogge Vonnie
    nee dat leren zal zeker niet makkelijk zijn
    suc6 er mee

    wat een ramp zeg die brand , en dan ook nog eens ” vermoedelijk ” aangestoken , wat een naar volk

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie