Gezond ontbijt

Vandaag heb ik een andere smoothie  gemaakt 😉
Dit heb ik gebruikt:

1 banaan
20 gr Goijbessen
3 gram Tarwegras
5 aardbeien
2 dadels
1 steel bleekselderij
2 perssinaasappels
Alles in de Blender gedaan en zo ziet het eruit:
2013-06-04 10.23.42
Het enige wat ik niet meer doe is die steel bleekselderij er in doen #gadverdamme. Het was net of ik een scheut maggi er in had gedaan BAH! ik hou al niet van maggi dus dit was spreekwoordelijk een klap in m’n giechel 

5 gedachten over “Gezond ontbijt

  1. Oh heerlijk, ik ga ook weer lekker genieten van mijn smoothies als ik weer in Holland ben. Ik heb vlak voor ik weer vertrok van mijn verjaardagsgeld een Princess blender gekocht. Niet te groot, heel simpel en makkelijk. Heeeeerlijk en gezond!
    Dus die bleekselderij doe ik er dan ook maar niet in dus ;-). En appel sowieso ook niet meer, dat geeft een rare smaak en een vreemd strak gevoel op mijn tanden… Drink smakelijk Vonnie!

    Like

Plaats een reactie